dinsdag 27 november 2018

Paarden, punch en wat draadjes....

Dinsdag 6 november 2018. Vanmorgen ging ik weer naar het breiclubje in Pluk! in Loosduinen/Den Haag. We waren maar met een paar meiden maar misschien was dat ook niet zo erg want dan kom je soms ineens tot een goed gesprek ;-) Een paar van ons hebben best heftige dingen meegemaakt de afgelopen tijd en het is fijn dat je dat dan wat kunt delen met elkaar. Vaak is er veel herkenning en begrip. 


Het is ook meteen altijd een gelegenheid om e.e.a. te vragen aan elkaar. Hoewel ik de meeste dingen zelf wel kan vinden heb ik heel soms ook wel eens hulp nodig. Ik zocht bijvoorbeeld al een poosje naar een corner punch. Een apparaatje om hoekjes af te ronden. Ik had er wel een maar die was heel bot geworden en eigenlijk niet meer te gebruiken. Ik had er wel een online kunnen bestellen maar ik ben een supporter van lokaal kopen. Hoewel ik veel kan kopen in mijn dorp kon ik deze niet vinden. De meiden verwezen me naar Pipoos in het centrum van DH. Goed idee maar een beetje gedoe voor zo'n klein ding. Ik ben dan meer aan reis en parkeerkosten kwijt dan dat apparaatje w.s. kost. Daarom een laatste poging gewaagd in het dorp hier verderop. Gratis en bijna voor de deur parkeren en ook nog keuze uit twee stuks. Hoera!


Na een bezoek aan de kringloopwinkel vlakbij was ik helemaal in mijn sas want ik vond daar een grote stapel Penny's. Oudste meisje is tegenwoordig helemaal into de paarden en bovendien aan het eind van de maand jarig. Ik weet zeker dat ze er blij mee zal zijn. Een geslaagde dag dus. Hoera! :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten