woensdag 21 november 2018

Ontkleuren....

Zaterdag 27 oktober 2018. Ik kreeg tegelijk met de elastiekjes waarover ik schreef in mijn vorig blog een doos met kralen. Niet alleen zaten er kralen in maar ook allerlei andere kleine rommeltjes. Zoals dat gaat in zo'n doos die er al zo lang staat. 


Alle kleuren door elkaar. Het was een vrolijk gezicht. Ik draaide de doos uit en viste alle andere rommeltjes er tussenuit. Daarna zag het er al heel wat frisser uit.


De doos stond een poosje te staan en op een goede dag begon ik met het sorteren van de kleurtjes. Ik bewaar alles op kleur. Tijdens een telefoongesprek met mijn zusje begon ik er aan.


Ik ging verder tijdens een telefoongesprek met mijn vader en daarna met mijn dochter.


Tijdens het eten koken en het wachten tot de wasmachine klaar was.....


Onder het luisteren/kijken naar het acht uur journaal werd er weer een kleurtje uitgevist.


De doos ontkleurde steeds meer. Ik vond het leuk om er steeds een foto van te nemen. Misschien vinden jullie dat niks maar het was boeiend genoeg voor mij om het vast te leggen.


Uiteindelijk bleef er maar 1 kleur die eigenlijk geen kleur genoemd mag worden over. De deed ik bij elkaar en daarna was het feestje voorbij. Jammer, want het was een leuk klusje.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten