vrijdag 23 november 2018

Ordelijk...

Vrijdag 2 november 2018. Terwijl de man vertrok om daar met wat mensen een toernooi te spelen met mede eigenaren van auto's van het veilig merk, bleef ik thuis om het fort te bewaken. Dat was niet erg hoor want ik hou niet van golfen. Het is saai en om saaiheid te combineren met gepraat over auto's maakte mijn beslissing om niet mee te gaan nogal eenvoudig. 


Bovendien kreeg ik de meneer van de verwarming weer op visite. Hij begint zich thuis te voelen hier. Dit keer kwam hij weer voor de pomp. Die maakte eerst een raar geluid maar deed het nog wel. Daarna maakte hij geen geluid meer en deed hij ook niks meer. Ik liet het een beetje lopen want het was toch nog niet zo koud, totdat ik hoorde dat dat systeem ook voor de luchtcirculatie nodig was. En dus kwam de jongeman met de koffer weer naar hier. 


Hij was er flink lang mee bezig maar uiteindelijk kreeg hij het voor elkaar. Gelukkig maar. Nu werkt alles weer naar behoren. En van 60 watt verbruik gingen we terug naar 12 watt. Hoera! Dat kunnen we goed gebruiken zo'n besparing. Alle gereedschap werd weer netjes terug in de koffer gedaan en daarna werd ook nog de boel netjes gestofzuigd.


Na gedane arbeid was het goed rusten. Ik was zijn laatste klantje van die week. Hij bleef nog even een koffiedrinken en daarna was het ook voor hem weekend. Aan het begin van de avond kwam de man ook weer terug naar huis. Ook hij had een fijne dag gehad.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten