woensdag 11 april 2018

Rust of toch niet?...

Maandag 26 maart. En wie nu dacht dat ik gisteren lekker uit zou kunnen rusten van de (eigenlijk net iets te drukke dag) die vergist zich. Want wie stond er om tien uur voor de deur? Jongste met zijn twee jongetjes. De mama wilde uitrusten van de de dag ervoor en daarom kwam hij gezellig naar ons :-)


Intussen had ik net alle puzzels weer gemaakt en kon het feest opnieuw beginnen, haha. Alles werd weer door elkaar gegooid en zelfs werden de stukjes als een soort van confetti in de lucht gegooid. Je kunt aan deze jongens echt merken dat er 24/7 een 'nanny' voor ze zorgt en de werkster (ook 5 dagen per week) alles achter ze opruimt. Ze hebben geen idee dat ze dat zelf ook kunnen doen. Of bijv. eerst 1 puzzel maken en die dan terug zetten en dan een nieuwe pakken. Ach je kunt het ze niet kwalijk nemen want ze zijn nog maar 1 en 3 jaar. En voor die korte tijd dat ze hier zijn, laat ik dat niet belangrijk worden. Ben je mal.


Het was weer echt gezellig. Het is leuk dat de kleine mannetjes ook hun plekje beginnen te vinden. Wat gaat dat toch snel met zulke kleintjes. Zoon zakte ook weer op zijn 'plek'. Leuk om te zien. Ze bleven mee-eten. Allemaal restjes van de dag ervoor. Oh, dat deden we vroeger ook altijd zei zoon. Ik vond dat altijd leuker dan de verjaardag zelf. Ja, dat weet ik nog goed. Alles door elkaar eten noemden we het altijd. We zetten gewoon alles op tafel en het wordt vanzelf iets lekkers :-) Aan het eind van de middag gingen ze weer naar huis. 


Ondertussen zien jullie allemaal leuke dingen langskomen. Die kocht ik bij de kringloop. Een puzzel van vroeger. En een dominospel van Fiep. De kindjes hebben een eigen speelkast en het is leuk voor ze om er steeds iets nieuws in te vinden. Dat waar ze niet meer mee spelen gaat terug naar de kringloop of ik geef het weg. Soms verkoop ik het in mijn winkeltje. Hier aan huis of via Marktplaats.



Waarschijnlijk gaat dat laatste ook met bovenstaand boekje gebeuren. Ik vond namelijk nog een exemplaar van dat geweldig leuke boekje. Deze is in een net wat betere staat als de vorige. Ik ben benieuwd of ik er nog meer zal vinden. Wie weet. Het is er wel de streek voor. Ze zouden zomaar eens gebruikt kunnen zijn op de land- en tuinbouw scholen hier. Het is ook weer een eenentwintigste druk trouwens. Grappig hè? Er staan zulke mooie tekeningen in. Rustig werd het niet gisteren, daarom deed ik het vandaag wat kalmer aan. Want om eerlijk te zijn gaat het niet zo goed met de knieën. Beter opletten dus.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten