maandag 2 april 2018

Jarig...

Dinsdag 6 maart. Vandaag vier ik twee verjaardagen. Verjaardagen op afstand. De eerste verjaardag is die van mijn zwager. Ik ken hem al heel lang. Een prima vent waar je op kunt bouwen. Dat is nou echt zo iemand die, zonder veel vragen te stellen, helpt wanneer je midden in de nacht voor zijn deur staat. Niet dat ik dat ooit deed maar het zou kunnen. Rustig, betrouwbaar en solide. Omdat het midden in de week is en net te ver om er op een avond naar toe te gaan, doen we dat een andere keer. Ik feliciteerde hem alvast via de telefoon. 


De tweede verjaardag is wat lastiger. Jongste zoon viert vandaag. Drie jaar geleden was ik er voor het laatst live bij om hem te feliciteren. Het blijft een gemis dat hij zo ver weg woont en we er niet even naartoe kunnen gaan. Gelukkig komt hij aan het eind van de maand naar hier en vieren we alles wat los en vast zit :-) Want zo'n gezin zijn wij. Als er ook maar het minste vermoeden is dat we iets kunnen delen of vieren, dan doen we dat. Nog even geduld dus en dan zien we hem (en zijn gezin weer) Ook hier bood de telefoon uitkomst en feliciteerde ik hem vast op die manier.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten