vrijdag 20 april 2018

Hoge thee...

Vrijdag 13 april. Ik kreeg van mijn zusje en schoonzusje een leuk cadeau voor mijn verjaardag. Zou je het leuk vinden om met ons een high tea te gaan doen, vroegen ze? Jazeker vond ik dat leuk en zo geschiedde. Zus woont in de Betuwe, ik in Westland en schoonzus zo ongeveer in het midden. En in het midden zouden we de tea doen. De datum werd meteen vastgelegd en dat was fijn. Zo hoefde ik niet te lang te wachten, haha.


Schoonzusje vond een leuk adresje. Voor wie er ook eens naartoe wil: Graanbuurt, Doetseweg 34, Giessenburg. Je kunt er aan de overkant goed, gratis en royaal parkeren. Er is een invalidenparkeerplaats en er zijn veel leuke winkeltjes. De omgeving is prachtig, landelijk en je kunt er goed fietsen.


Daar waar je koffie kunt drinken en een boterham kunt eten, deden wij de tea. Drie gangen met lekkers. Jammie. Ik mocht kiezen waar te zitten en koos voor een plekje met uitzicht op het water. Het was nog nèt te koud om buiten te zitten. Het gezelschap was buitengewoon aangenaam en voor ik het wist was het alweer voorbij. Maar wel met een mooie herinnering toegevoegd aan mijn toch al dikke boek met moois.


Ik zie nu pas dat ik goed bij het tafelkleedje pas. Op de foto hierboven (geen idee wie die foto genomen heeft) zit ik in een echte Tineke houding. Een beetje scheef en ook wat naar voren. Ga eens rechtop zitten zei mijn moeder dan. Maar ja.... mama is er niet meer :-( Op de foto hierboven zitten we gezellig met zijn drieën. Schoonzusje rechts en zussie naast mij. Dank jullie wel allebei voor een prachtig verjaardagscadeau meiden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten