dinsdag 16 februari 2021

Oei oei oei...

Zaterdag 16 januari was een echte uitdaging. Ja alweer! Ik hoor het jullie denken...heb je haar weer. Even verder bladeren in mijn dagboek geeft wel aan dat hierna het ergste voorbij is. Wat jullie zien is een hele drukke ondergrond. Daar valt niet veel mee te beginnen.
Het was zaak de decoratie zo simpel mogelijk te houden. Eerst dacht ik aan een groene kleur maar uiteindelijk koos ik toch voor donkerrood/paarsachtig. Ook nu weer gebruikte ik voor de ondergrond wat dun karton van een leeg pakje rijst. Dat is precies de goede dikte. Het papier had ik nog ergens liggen. Volgens mij komt het uit een Linda. Mijn dochter is daar op geabonneerd en had een hele stapel liggen. Volgens mijn heeft ze het abonnement nu opgezegd bedenk ik me ineens. Na 200 nummers is het ook wel tijd voor iets anders kan ik me zo voorstellen :-) En nee, ik heb ze niet alle 200 hier gehad hoor.
Afin, ik maakte een zakje en versierde dat met een paar leuke vogeltjes. Met een cirkelpunch maakte ik een half rondje aan de bovenkant en ik gebruikte een correspondentiekaartje om op te schrijven. De hoeken heb ik wat afgerond en de rand wat ge-inkt om het wat beter uit te laten komen. Meer kon ik er niet van maken dit keer. Het was een uitdaging maar het is toch weer gelukt. Op naar de volgende bladzijde.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten