vrijdag 26 februari 2021

Een nieuw avontuur...

Daar ligt het boekje. Vol en dik en verzadigd. Vol met woorden kleuren, plaksels, zakjes, gedachtenspinsels en wat al niet meer. Meer dan twee keer zo dik. Ik heb even een foto van de zijkant gemaakt. Het ziet er vrolijk en voldaan uit vinden jullie niet?
Om het een beetje bij elkaar te houden had ik er voorlopig een elastiekje om gedaan maar dat is inmiddels vervangen door een mooi lint. En ja, toen was er de aarzeling om nog een maand te documenteren. Het besluit was genomen en een boekje werd gezocht.
Het boekje lag al te wachten. Ergens in een van de kasten. Samen met wat andere boekjes die ook al eens gemaakt werden maar waar ik verder niet zoveel mee deed. Tot nu toe dan natuurlijk...
De voorkant was nog wel een beetje kaal en niet helemaal bij de tijd van het jaar passend. Daarom versierde ik het wat hier en daar. Klaar voor de start! Ik heb er zin in.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten