zaterdag 13 februari 2021

Lief dagboek...

Al eerder vertelde ik over de pagina's in het dagboekje. Leuk dat jullie daar zo op reageren. Ik kreeg al verschillende mailtjes van mensen die zelf pagina's gemaakt hadden naar aanleiding van mijn voorbeelden. Heel fijn is dat! Leuk ook dat langzaamaan er steeds meer mensen lezen hier. Schrijven doe je voornamelijk voor jezelf natuurlijk maar het is echt tof als anderen dat willen lezen. Dank dank dank! Vandaag dus weer een pagina uit mijn dagboek. Met zo mogelijk een nog hysterischer ondergrond dan hier al eerder te zien was. Rustig dus maar met decoreren.
Ik maakte een soort boekje met papiertjes. Die papiertjes lagen her en der op mijn werktafel en bij het opruimen vond ik ze terug. De ondergrond is een stukje van een ansichtkaart van ongeveer 15x 10 cm. De bovenkant heb ik 2,5 cm omgevouwen. De papiertjes zijn allemaal verschillend van afmeting. De grootste onderop en zo steeds een stukje kleiner. De kleinste is een centimeter of zeven denk ik.
Het gestapelde pakketje papier heb ik onder de omvouw gestoken en met wat nietjes vastgeniet. Een stukje tape er over om die nietjes te verstoppen. Omdat in het washi tape al wat bloemen en vlinders te zien waren heb ik nog wat extra vlinders opgeplakt als een soort van versiering. Het hele pakket heb ik op de ondergrond geplakt. De papiertjes heb ik gebruikt op mijn verhaal van de dag op te schrijven. Al met al ben ik redelijk tevreden met het resultaat.

2 opmerkingen:

  1. Wat een leuk stapeltje papier. Handig om tape over de nietjes te doen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja dat was een mooie manier om mijn tape weer te gebruiken ;-)

      Verwijderen