donderdag 11 februari 2021

Lastige kleuren...

Volgens mij heb ik al eerder verteld dat ik werk in een boekje wat ik ooit plakte. Dat was al in het vorige huis, dus het moet meer dan anderhalf jaar geleden geweest zijn. Ik was er wat mee van plan maar welk plan het was ben ik vergeten. Maar nu kwam het van pas bij dit project. Ik wist niet welke pagina's ik aan zou treffen en zo kwam het dat ik deze dag te maken kreeg met wat ik maar even lastige kleuren noem. Los van elkaar waren ze goed te doen, maar geen idee hoe ik ze met elkaar kon verbinden want laten we eerlijk zijn... dit is geen mooie combinatie van twee pagina's. Gelukkig ga ik een uitdaging niet snel uit de weg en zo kwam ik tot het volgende...
Ik vond in mijn voorraad leuke papiertjes een stapeltje kaarten. Ooit bij een Flow Magazine gekregen. Het lag er maar te liggen en ik vond deze kaart. Gemaakt door Daan Rot. Zo te zien is het gestempeld. Deze kaart werd het. Nou ben ik soms nogal lang van stof, of zijn er dagen dat ik gewoon wat meer op wil schrijven en daarom was alleen deze kaart niet genoeg.
Geen nood want gebrek aan papier is er niet hier in mijn werkkamer. Een correspondentiekaartje was zo gevonden en aan de ansichtkaart geplakt. Zo was er schrijfruimte genoeg en gebruikte ik meteen weer een en ander uit mijn voorraad. Want dat is mijn plan dit jaar. Niets nieuws kopen en gebruiken wat ik heb. De lockdown werkt daarbij natuurlijk wel in mijn voordeel.
Als met al werd het een sober maar prettig geheel. De andere pagina zorgde voor meer hoofdbrekens maar daarover meer in een volgend blog.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten