zaterdag 20 februari 2021

21 januari 2021..

Nog steeds vind ik het lastig om 2021 te typen. Hebben jullie dat ook? Het zit voor mijn gevoel niet logisch in mijn laptop. Het lukt bijna nooit om het in een keer goed te doen. Ik ga er vast nog aan wennen, denken jullie niet? Het nieuwe jaar is nog maar net begonnen. Vandaag laat ik een nieuwe pagina uit mijn dagboek zien. Die dag haalde ik mijn computer terug van de computerdokter en bracht ik die van de liefste aller mannen meteen daarheen. Zijn laptop was t r a a g en die van mij deed zo ongeveer niks meer. Eerdere noodgrepen mochten niet baten dus nu maar goed na laten kijken.Reparateur Wilco is mijn nieuwe beste vriend! Wat een schat! Het is altijd maar weer een avontuur waar je terecht komt na een verhuizing maar dit is een toppertje. En helemaal niet duur! Dat is mooi meegenomen in deze barre tijden.
De ondergrond voor deze pagina was prettig leeg en nodigde uit tot creativiteit. Witte pagina, wiebelige zwarte lijnen om op te schrijven en onderaan de bladzijde twee leuke veertjes.
Ik koos voor dubbelzijdig stevig papier en knipte twee even grote rechthoeken. De hoekjes rondde ik af en een van de papiertjes plakte ik vast op de ondergrond. Het tweede stuk scheurde ik voorzichtig schuin af. Op de foto is dat het groene stuk met de blaadjes. Het zit vastgeplakt op de ondergrond aan de rechter en aan de onderkant. Het afgescheurde stukje klapte ik ondersteboven naar onder. Het klinkt een beetje cryptisch maar als je naar de foto kijkt zie je wel wat ik bedoel. Dat stuk lijmde ik aan de linker en onderkant vast.
Natuurlijk was er ook nu ruimte nodig om de dag te beschrijven en dat deed ik zoals altijd op de tags. Gemaakt van karton van een oud doosje. Aan de voorkant maakte ik een mooie collage en op de achterkant lijntjespapier om op te schrijven. Al met al werd het een leuk geheel. Maar, zoals ik al zei... het was makkelijk werken op deze ondergrond.
Leuk dat je hier weer kwam lezen. Het was fijn je hier weer (terug) te zien! Pas goed op jezelf en tot een volgend bericht. Dagdag!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten