zondag 25 juni 2017

Haken voor de winkel...



















23 juni. Hier zie je alle haakwerkjes waar ik foto's van gemaakt heb. Ik maakte er pakketjes van voor mijn winkeltje en ze verkochten goed. Ze werden gebruikt voor het versieren van zelfgemaakte kaarten, of tassen, jassen, kleding en zelfs ook voor gehaakte dekentjes. De gehaakte slingertjes spreken voor zich denk ik en de boompjes heb ik gebruikt voor kerstkaarten volgens mij. Wat leuk om ze allemaal nog even een keer bij elkaar te zien. Het blauwgroene dekentje is trouwens nog steeds niet af. Hmm. Ik heb eigenlijk best wel weer eens zin om wat te haken.

2 opmerkingen:

  1. Ik geloof best dat je zin in haken krijgt, als je de foto's bekijkt. En met dit weer is het goed te doen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Eigenlijk vind ik dat het enige werkje wat je goed kunt doen in de zomer. Qua handwerk bedoel ik. Breien vind ik meer voor de winter.

      Verwijderen