donderdag 21 oktober 2021

Weggever van de maand augustus...

Ja echt! De weggever van de maand augustus is nog niet weggegeven. Shame on me! Nee hoor, zo weinig mogelijk negativiteit hier. We gaan het gewoon van de andere kant bekijken. Achterlopen met bloggen heeft ook zo zijn voordelen. Namelijk dat we a)nagegieten van wat was. b) wat tegoed hebben. Hoe fijn is dat? En omdat het een zomerse weggever is, heb ik een zonnig cadeautje voor jullie.
Het is een setje van vijf ansichtkaarten. Een mooi papiertje, wat plakken en knippen. Een randje er omheen om alles in te lijsten en wat lijnen op de achterkant tekenen. Meer is het niet. Simpel en basic. Zoals ik het het liefst zie en maak.
Het is een setje van vijf stuks. Vind je het leuk om ze te ontvangen? Reageer dan onder dit bericht. Niet bescheiden zijn. Als je al eens wat won, mag je gewoon weer meedoen. Dat maakt mij helemaal niks uit. Het is voor mij een gelegenheid om jullie te bedanken voor het feit dat je de moeite neemt om hier te komen lezen.
Want nog steeds ben ik blij met alle bezoekjes en keren dat jullie hier langskomen en even blijven hangen. Ik schrijf ook altijd met jullie in gedachten. Alsof jullie even langskomen voor een kop koffie of thee. Even aan de keukentafel en wat kletsen en daarna weer door... virtuele vrienden.
Aarzel dus niet om mee te doen alsjeblieft. Iedereen mag meedoen! Ook als je al eens iets gewonnen hebt. Ik zeg het maar voor een tweede keer hier. Niet bescheiden zijn, oké? Dat hebben we de vorige keer afgesproken toch?
Dus, heb je zin in deze ansichtkaarten reageer dan bij de comments hieronder. Als jullie dat nou doen, ga ik alvast op zoek naar een leuke namentrekker. Idee? Ik hoor graag van jullie!

4 opmerkingen:

  1. Ik heb de vorige keer beloofd om mee te doen. Dus bij deze.
    Voelt nog een beetje ongemakkelijk, ben ik ook nog de eerste. Ze zijn echt heel leuk, ik verstuur heel regelmatig kaarten. Vind dat gewoon gezellig.
    Groet, Merel

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Merel. Leuk dat je meedoet! Voel je alsjeblieft niet ongemakkelijk. Ik vind het juist leuk dat jij de eerste bent :-)

      Verwijderen
  2. Super gaaf heb je ze gemaakt topperts hoor

    BeantwoordenVerwijderen