dinsdag 19 oktober 2021

Pretty papers 31 tm 35. ..

Voor mijn gevoel is het best al weer even geleden dat ik jullie nieuwe pretty papers liet zien. Daarom vandaag weer een serie van vijf stuks. Het is zó leuk om ze te maken. Ze zijn nooit hetzelfde en het is altijd weer spannend hoe ze gaan worden. De plaatjes vind ik overal en nergens. Soms in oude Flows. Die vind je de laatste tijd veel in de kringloopwinkels. Folders of krantjes van de supermarkten. Flyers, brochures afijn... Soms zijn het de letters, woorden of quotes waar mijn oog op valt. Soms zijn het de kleuren. Elke keer is dat weer iets anders en dat maakt het zo leuk. Ik gebruik ze in mijn journals/dagboeken of pak er een klein kado in. Meestal maak ik er dan eerst een printje van omdat het dan wat makkelijker te verwerken valt. Het is maar net zo de wind waait.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten