vrijdag 6 juli 2018

10 vragen aan mezelf (7)...

Dinsdag 3 juli 2018. Terwijl ik jullie weer foto's laat zien uit de serie ruttemefrut (weet je nog uit die grote glazen pot die hier op mijn werkkamer staat?) beantwoord ik weer tien vragen aan mezelf. Wel een beetje kort na de vorige serie maar die kwam er extra tussendoor. We gaan eens zien...


1. Hou je van vuurwerk? Siervuurwerk vind ik mooi. Met de knallers heb ik niks.
2. Van welke drie dingen zou je willen dat het niet bestond? Pesten, wapens, oorlog.
3. Wat is je lievelingskleur? Rood ;-))


4. Heb je wel eens kauwgom in je haar gehad? Ja.
5. Hou je een dagboek bij? Ja. Hier, omdat ik elke dag blog. En wat ik hier niet kan delen schrijf ik aan het eind van elke dag ergens anders op. Het houdt me op orde.
6. Waar zit je het liefst in een vliegtuig? Aan het gangpad.


7. Als je een dier mocht zijn, wat zou je dan willen zijn? Ik twijfel tussen een beagle (hond) of een koe. Beiden trekken zich niet veel van anderen aan :-)
8. Welke talen zou je willen kunnen spreken? Dat zijn twee talen die ik als kind al wilde spreken. Zweeds en Russisch. Ik wil het nog steeds.
9. Welke drie goede doelen steun je? Artsen zonder Grenzen, Cliniclowns en de Zonnebloem
10. Welke drie kruiden zijn jouw favoriet? Zout, peper en kerrie.

Het was niet heel bijzonder moeilijk dit keer. Van veel dingen had ik het idee dat jullie het antwoord al wel wisten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten