dinsdag 26 juni 2018

Winkeltje (6)...

Woensdag 6 juni 2018. Ik probeer altijd een globale opzet te maken voor mijn blog. Het is fijn als er een zekere ritme in zit. Voor mijzelf is het fijn een houvast te hebben in tijden waarin geen dag hetzelfde is. Het hoort bij revalideren. Het hoort bij het leven. Never a dull moment. Maar soms denk ik wel eens .... mag het wat stiller, wat rustiger en met wat meer regelmaat? Ik gedij dan toch wel het best. 


Ik hou me niet heel strak aan de blog-onderwerpen die ik eerder bedacht hoor. Het is meer een soort van grote boog met een grote knipoog. Voor vandaag stond op mijn lijstje om iets over mijn winkeltje te vertellen. Of beter gezegd: om iets te laten zien uit mijn winkeltje. En laat ik nu net weer een setje enveloppen gemaakt hebben. Tien stuks om precies te zijn.


Ik denk dat we deze serie wel een bloementhema kunnen geven toch. Volgens mij zie je op elke envelop wel een bloemetje. Ze zijn 18 x 9 cm Groot en hebben een zgn staand model. Natuurlijk met de hand gemaakt. Als je er een wit adreslabel op plakt kun je hem versturen. En anders is het leuk om er geld voor bijvoorbeeld een verjaardag in te doen. Het setje van tien stuks kost maar 3 euro + evt verzendkosten natuurlijk. Als je belangstelling hebt dan hoor ik het wel.


Voorlopig ben ik nog niet uitgeplakt. Ik vind het echt leuk ze te maken. Mijn vader gaf me een nieuwe voorraad papier waar ik op een andere keer meer over zal vertellen. Voor nu heb ik wel weer genoeg reclame gemaakt ;-)))))

4 opmerkingen:

  1. mooi gemaakt Tineke en rust en regelmaat mmmm ik hou er ook van

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind ze erg leuk hoor ...liefs fijne avond Ria 💜

    BeantwoordenVerwijderen