zaterdag 9 juni 2018

Toegang...

Donderdag 24 mei. Oh nou toch. Ik was in mijn vorig blog zo positief. Of eigenlijk was ik van plan om positief te gaan worden en nu begin ik meteen al weer mopperend. Het begon er mee dat ik ging kijken wat er aan de hand was en waarom je hier niet meer kon reageren. Ik geloof dat dat hersteld is nu. Misschien wil iemand het uitproberen. Of meerdere mensen. Dat mag ook. Het is sowieso leuk als er iemand de moeite neemt om te reageren op wat ik schrijf. Ik waardeer dat altijd zeer en neem me steeds voor dat zelf ook eens vaker te doen. O, al die voornemens altijd .... 


Maar goed, van het een kwam het ander. Ik wilde ook meteen een nieuwe foto van mezelf plaatsen. De foto die jullie nu zien is een beetje achterhaald. Op een of andere manier heb ik zitten zoeken maar het lukt niet. Ik kan niet vinden waar ik dat kan doen. Ik word altijd ongeduldig van de computer. Net als ik denk dat ik het weet, gaat het weer mis. Vroeger hielp kind me nog wel eens uit de brand maar die woont tegenwoordig aan de andere kant van de wereld en roept altijd dat hij niks weet van blogs :-))))


Op de een of ander manier lukte het me (vraag niet hoe en waarom) om mezelf uit te loggen en laat ik nou de inlogcode vergeten zijn. Ik probeerde alle passwords die ik door de jaren heen gebruikte (ik wissel nogal eens) maar nee. Ik werd steeds kriebeliger. Nu heb ik een nieuw password en kan ik hier gelukkig weer schrijven. Het valt achteraf allemaal weer reuze mee maar toch.... ik kreeg het er warm van.


Geduld is een schone zaak Tineke spreek ik mezelf nu toe. Ik ga op een ander moment nog maar eens zoeken waar ik een profielfoto kan veranderen. Maar dan moet ik eerst even de bloeddruk laten zakken. En wat eten. Het is inmiddels half drie zie ik en ik heb nog niet geluncht. Oei! Dasniegoe zeggen wij hier dan. Misschien dat ik er dan meteen maar een kop koffie bij drink. Dan ben ik ongeveer weer op schema. Haha! Och toch, het is ook allemaal weer afdeling klein leed hè. Wat fijn dat ik me daar weer druk over kan maken. En dat zelfs met een lege maag :-)

1 opmerking:

  1. Hoi hoi...ja hoor het werkt....je foto veranderen doe je in je Google account volgens mij.....via de balk bovenaan je blog kom je daar....en ja berichtjes krijgen is leuk....maar tis wel stukken minder als een paar jaar geleden toen kreeg ik er makkelijk 75 of meer...maar nu mag ik. blij zijn als ik de 20 haal hoor !...iedereen is naar instagram gegaan ...zo jammer...nou fijne dag liefs Ria x 💜

    BeantwoordenVerwijderen