zaterdag 30 juni 2018

Ook hier komt eens een eind aan...

Vrijdag 15 juni 2018. Vandaag is mijn vriendin Liesbeth jarig. Morgen viert ze haar feestje en gaan we gezellig naar haar toe. Ik heb een tasje vol kleine, zelfgemaakte cadeautjes voor haar klaarstaan. Ze is dol op cadeautjes en op het uitpakken daarvan en ik verheug me er nu al op haar gezicht te zien. Ik zocht wat foto's uit en zag nog een serie van de leuke kaartjes van de mensen van Hugs 'n Kisses. Ik liet ze hier al vaker zien. Ik kocht ze als borduurkaartjes. De bedoeling was geloof ik om er een quilt van te maken. Dus een geborduurd blokje naast een gewoon blokje. Zoiets. Het is er nooit van gekomen. Wel gebruikte ik ze voor het versieren van tassen. Ik heb ook nog eens een tassen- periode gehad. Net als ik nu in de enveloppen-periode zit. Ach ja... Hier het laatste restje met mooie tekeningen. 


















Geen opmerkingen:

Een reactie posten