woensdag 28 februari 2018

Zelfmaken (2)...

Woensdag 21 februari. Het was al weer even geleden dat ik duurzame confetti haakte. Zo noem ik deze gehaakte rondjes. Ze zitten met 15 stuks in een pakje en er zit een gezellig kaartje bij met de volgende tekst: dit is duurzame confetti. Keer op keer opnieuw te gebruiken. Voor het vieren van kleine maar bijzondere momenten. Neem hiervoor de confetti in uw hand en gooi het met een ferme zwaai in de lucht. Roep hoera, yessss of iets anders waar je vrolijk van wordt. Pak daarna de de confetti bij elkaar, terug in het zakje en ga door met wat je deed. Alsof er niks gebeurd is :-) 


Ik maakte 60 pakjes voor een bruiloft. Is dat niet stoer? Wel allemaal in het wit en het was dus wel even doorzetten met haken. Het bleek een schot in de roos en daar werd ik dan weer heel erg blij van. Dat was mijn confetti momentje. Je kunt ze bij mij bestellen maar misschien vind je het leuker om ze zelf te maken. Maak daarvoor een magische ring en haak daar 15 stokjes in. Afhechten en klaar ben je. In plaats van een magische ring kun je ook 5 lossen haken en die met een halve vaste tot een ring sluiten. Daarna haak je 15 stokjes in de ring. Veel plezier ermee!

2 opmerkingen: