dinsdag 27 februari 2018

Haken (2)...

Woensdag 15 februari. Sinds mijn vorige keer zijn er weer diverse nieuwe projecten gehaakt. Dit keer weer allemaal sjaals, cols en omslagdoeken. Lekker warm in de winter en voor mij goed te overzien. Ik ben bang dat ik alleen nog niet heel erg origineel ben qua patronen. Omdat ze toch voor de verkoop of om weg te geven zijn, maakt dat niet uit. Sterker nog... het is soms leuk om een patroon te kunnen kiezen in diverse kleuren. Zo is dat in een echte winkel ook. 



Deze grijze col heb ik voor mezelf gehouden. Ik doen hem bij normaal weer twee keer om, maar als het wat kouder wordt kan hij ook drie keer omgeslagen worden. Hoe fijn is dat? Het garen verloopt van kleur van heel licht naar diep donkergrijs. Ik draag hem bij een roze jas.












Geen opmerkingen:

Een reactie posten