zaterdag 24 februari 2018

Jarig...

Woensdag 7 februari. In februari is het qua verjaardagen hier een rustige maand. Er zijn wat vriendinnen van toen en nu jarig. Mijn schoonzusje viert haar verjaardag in het midden van de maand. En aan het eind van de maand vieren mijn zusje en haar man en wij onze trouwdag. Zij trouwden een jaar eerder maar wel op dezelfde datum.


Niet al te veel spannends dus op dat gebied. Februari is ook de maand van het terugdenken. Mijn moeder is deze maand al weer twee jaar geleden overleden. Ik kom daar later nog op terug want ik wil dan iets bijzonders met jullie delen. Niet veel verjaardagen dus in deze maand maar er valt genoeg te vieren. Dat ik weer redelijk op de been geraak. De peesontstekingen worden gelukkig minder pijnlijk waardoor ik weer meer kan lopen. Ach, eigenlijk kun je zoveel kleine momenten vieren elke dag... Wat vieren jullie deze maand?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten