zondag 13 mei 2018

Van het een komt het ander...

maandag 30 april. Op deze datum denk ik toch onwillekeurig even aan het feit dat deze dag zo lang koninginnedag was. Ik ben er mee opgegroeid en ik denk jullie ook. Geen koninginnedag vandaag maar gewoon ouderwets hard werken aan een beter lijf. Door o.a. een derde bezoek aan de fysiotherapeut. Zij probeert de boel wat aan de gang te houden; ik schreef er eerder over. 



Mijn pijnklachten aan de onderkant van de linkervoet blijven en zij raadde me aan naar een podoloog te gaan. Het fijne van deze praktijk is dat niet alleen fysio en de apotheek in dit gebouw zit, maar ook een huisartsenpraktijk. Op de bovenverdieping vind je een diëtist een schoonheidsverzorgster, nog wat disciplines en ook een podoloog dus. Een afspraak was snel gemaakt. En zo bracht ik er een bezoek. Liep ik over een pad heen en weer. Werd gekeken of ik niet scheef was en zag ik op de computer terug hoe ik mijn voeten gebruik. En ook kon ik meteen zien waar de klachten onderaan de voet vandaan kwamen. Er zijn zooltjes aangemeten en die kan ik volgende week ophalen. Daarna zal de pijn w.s. voorbij zijn. Laten we het hopen.

Van het een komt het ander schreef ik boven dit bericht. Nou dat is echt zo. Ik heb mezelf het laatste jaar een vreemde manier van lopen aangeleerd. Een manier waarop ik toch vooruit kwam maar die het minst pijn deed. Nu de knieën gerepareerd zijn verhouden ze zich niet goed meer tot de rest en spelen allerlei dingen op. De voet, mijn onderrug, ik heb last van mijn heupen en ga zo maar door. Het wordt allemaal verholpen maar sommige dingen moeten nog even wachten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten