donderdag 8 juli 2021

We hebben een winnaar.....

Dank jullie wel voor het meedoen aan de give away! Echt leuk! Wat me opviel is dat jullie allemaal dezelfde lievelingskleuren hebben. Zagen jullie het zelf ook? Blauw/groen? Ik kom net terug van een wandeling en heb echt een half uur lang lopen genieten van deze zelfde kleuren. Het mooie blauw van de lucht met daarin de witte pluizige wolkjes en dan als ik om me heen keek het mooie groen van de bomen, het gras, het jonge fruit. Het zijn kleuren die rustig maken en combineren prachtig. Mijn oma zei vroeger altijd: blauw en groen is boerenfatsoen. Laat ik hier nou tussen heel veel fruitBoeren wonen.
Maar goed... jullie zijn natuurlijk benieuwd wie de verrassing gewonnen heeft. Dat is....... tromgeroffel............. ELIZABETH! Wil je je postadres aan mij sturen Elizabeth? Dan komt er een kleine verrassing jouw kant op. Mijn mailadres is tinekehendrikse@hotmail.com Nogmaals dank allemaal voor het meedoen. Tot de volgende keer. Dagdag!

1 opmerking:

  1. Het is me al vaker opgevallen dat mensen met dezelfde interesses of hobby's bv bijna allemaal van dieren houden, of van de natuur. En zo kan het ook met kleuren gaan...
    Leuk dat ik gewonnen heb! Ik stuur je even een mailtje...

    BeantwoordenVerwijderen