vrijdag 7 december 2018

Verjaardag van kleine man...

Maandag 3 december 2018. Vandaag is de verjaardag van zwager en die feliciteerden we natuurlijk van harte. Hij is een lieve bescheiden man die al jaren en jaren voor zijn gehandicapte vrouw zorgt. Zonder daar ooit over te mopperen. Echt bewonderenswaardig. Vandaag is ook een vriend van ons jarig (zie je wel dat ik zonder agenda alles vergeet) en ook hij werd van harte gefeliciteerd. Hij woont al jaren op een zonnig eiland in de West en daarom feliciteerden we hem via FB. De West is echt een uitdrukking van mijn vader (Aruba, Bonaire, Curacao, Saba, Sint Maarten en Sint Eustatius) en ik leen hem graag van hem. 


Gisteren vierden we de verjaardag van kleine man. En oh wat was hij jarig. Drie jaar worden is hartstikke leuk natuurlijk. Dochter houdt haar leven graag privĂ© vandaar dat ik hier geen foto's deel. Jarige job liep de hele dag in een Pietenpak (zonder pruik, en andere accessoires en ook nog met korte mouwen en blote voeten. Heerlijk mannetje. We zongen lang zal hij leven en zongen nog meer. De kaarsjes op de taart werden uitgeblazen. Natuurlijk was het een taart van BrandjeSam zoals hij dat noemt. Hij kreeg cadeautjes en bij het weggaan kreeg iedereen een knuffel en vond hij ons allemaal lief. Geen foto's van de jarige zelf maar wel van de kat van zijn nichtjes waar hij zo dol op is. En ik vind die kat ook zo lief. Hij is groot, lui en bijzonder in om geknuffeld te worden. Mijn extra cadeautje in de vorm van een poezenknuffel werd trouwens zeer gewaardeerd. Goed dat ik toch nog even het dorp was ingelopen :-) 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten