dinsdag 4 december 2018

Toch weer anders...

Donderdag 22 november 2018. Eindelijk een dagje om eens lekker te rommelen. Heerlijk is dat. Niemand die aan je hoofd zeurt of iets van je wil. Je kunt lunchen wanneer jij dat wilt en de koffie gewoon ergens neerzetten tussen de rommeltjes en er af en toe een slokje van nemen. Ik veranderde vandaag regelmatig van plan. Soms omdat ik een beter idee had. Soms omdat ik dacht dat het een goed idee was, maar dat het in de praktijk niet werkte en soms omdat ik er gewoon zin in had. 


Een keer in de zoveel tijd de tafels en stoelen hier in mijn werkkamer veranderen geeft mij altijd veel energie. Het is net of alles dan weer nieuw is. Omdat ik volgend jaar meer met papier ga werken haalde ik de wolletjes weg en het papier wat naar voor. Alle kleine rommeltjes deed ik in de lades van het rode kastje. Ik moet alleen nog naamkaartjes maken want anders weet ik niet waar ik wat opgeborgen heb. Hier en daar kan ik het natuurlijk wel zien maar het is makkelijker om het te voorzien van een kaartje. Het kastje staat op een hoge kruk en als ik een klein beetje strek kan ik de kleine prulletjes zo pakken. Fijn hoor zo'n dagje lekker aanrommelen. Ik ben er heel erg van opgeknapt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten