woensdag 5 december 2018

Jarig...

Woensdag 28 november 2018. Gisteren al weer acht jaar geleden werden onze zoon en zijn toenmalig lief ouders van een ieniemienie klein lief meisje. Acht jaar geleden werden de hun broer en zus oom en tante, werden wij voor het eerst grootvader en moeder en mijn ouders voor het eerst overgrootvader en moeder. Dat kleine meisje gaf ons allemaal een nieuwe titel. Vanaf het moment dat ik haar zag sloot ik haar in mijn hart. En hoewel er na haar nog vijf kindjes kwamen en later ook nog eens drie bonuskinderen, heeft dit meisje een speciaal plekje in mijn hart. 


Gisteren is ze acht jaar geworden en vandaag gingen we naar haar toe om dat te vieren. Ik kocht allemaal leuke paardenspulletjes voor haar. Een enorme stapel penny's die ik vond in de kringloopwinkel. Een penny winterboek (wat zijn die winterboeken toch leuk) met 30 paardenposters en stickers en nog veel meer. En zoals dat bij een verjaardag gaat, was er ook een taart. Roze natuurlijk want ja..... Met een paard natuurlijk want ja..... Het was een super gezellige middag en voor we het wisten was het al weer tijd om naar huis te gaan :-( Dit meisje. Ze is zó lief! Wat hou ik toch veel van haar. Acht jaar... time flies!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten