vrijdag 7 december 2018

Makkelijke zaterdag...

Zaterdag 1 december 2018. Alweer is er een maand voorbij gevlogen. Ik zou de tijd wel wat willen vertragen. De dagen twee keer zo lang willen laten duren. Of net als Donald Jones ooit een liedje van Annie MG Schmidt zong, even in een doosje willen doen. Maar goed, dat kan  niet en dus beginnen we vandaag aan een nieuwe maand. Een maand met veel festiviteiten. De verjaardag van kleine man, de verjaardag van zwager, die van Sinterklaas, schoonzoon is jarig. Zijn moeder ook. Ex-schoondochter viert en mijn zusje verjaart op eerste kerstdag. Dan zijn er nog diverse kerstmarkten, de Santarun, de Kerstdagen zelf natuurlijk, logeerpartijen ivm kerstvakantie en tenslotte Oud en Nieuw. Ik doe het even uit mijn hoofd (agenda ligt nog boven) en vergeet dus vast nog e.e.a. Als ik het zo lees word ik er al moe van. Laten we het maar per dag bekijken en het ondergaan/vieren/meemaken. We starten deze maand met een makkelijke zaterdag. 


We hebben voor vandaag geen afspraken gepland en daarom extra lekker gegeten. Nasi met saté. Ik had wat zitten rommelen met de marinade, want niet alles in huis, maar het pakte goed uit. Nog wat ingemaakte komkommer erbij en klaar was het. Genoeg tijd om even naar het dorp te gaan om een laatste cadeautje te kopen voor kleine man.


Ik heb wat loco bambino voor hem gekocht maar twijfel of hij dat leuk zal vinden. Hij is dol op de poes van de meisjes en daarom ga ik nog een poesjesknuffel voor hem kopen bij Intertoys. Het merk Ty heeft schattige zachte knuffels met lieve oogjes. Dan heeft hij zijn eigen huisdier. Ik heb zin om even het dorp in te gaan. Leuk om wat van de Sinterklaasdrukte mee te krijgen zonder er zelf stress van te hebben :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten