maandag 20 augustus 2018

De tuin (8)...

Vrijdag 10 augustus 2018. Ik ben weer wat achter met schrijven. Niet dat ik veel stilgezeten heb. Of zelfs maar heb liggen luieren. Nee, ik was uit logeren (alweer). Het was niet de bedoeling maar ik ging weer terug naar het mooie huis in Hilversum. Het kwam zo uit. Er moest daar nog veel gedaan worden en hier was het wat rustiger. En dat wat ik hier wilde doen, kon ik ook gedeeltelijk daar doen. Dus was de keuze snel gemaakt. 


Na gedane arbeid was het goed rusten. Eigenlijk niet helemaal rusten want ik trok wat baantjes in het zwembad (ik was er toch..) en liet me daarna graag zakken in een van de luie stoelen. Ik had nog niet gezwommen met mijn nieuwe knieƫn. Schoolslag gaat niet meer maar borst crawl lukte goed. Het was heerlijk ontspannend. Daarna was het rustig genieten in de mooie tuin en lezen tot de zon onderging. Genietend van de rust en de stilte. Heerlijk!

2 opmerkingen:

  1. Jij boft, uit logeren in huis met zwembad, heerlijk lijkt mij dat. Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik voelde me zeker een bofkont. Het was echt heel luxe :-)

      Verwijderen