woensdag 1 september 2021

Kaartje sturen?...

In mijn vorig blogje liet ik ansichtkaarten zien en terwijl ik daar zo mee bezig was, dwaalden mijn gedachten terug naar het blog van dinsdag 10 augustus. Daar vertelde ik over een oude traditie die ik weer nieuw leven in wilde blazen, over de blog begintijd en wat een leuke tijd dat was.
Het weggeven van een zelfmaker was altijd zo leuk om te doen. Ook sprak je er een stukje waardering mee uit naar de mensen die jouw blog kwamen lezen. Daarom besloot ik de oude traditie van het weggeven weer nieuw leven in te blazen. Elizabeth was de gelukkige en ontving een aardigheidje.
Op 10 augustus wilde ik weer een boekje weggeven. Een ander boekje! Maar er werd helemaal niet op gereageerd. Nou was daar vast een excuus voor. Het was midden in de vakantietijd, men had wel iets anders aan het hoofd en zo. Maar toen ik zag dat het bericht wel werd gelezen, werd ik onzeker. Was het boekje niet leuk genoeg? Er worden zoveel grote dingen weggegeven op andere blogs dat dit misschien te klein of te onbenullig was. Dat soort gedachten krijg ik dan. Die gedachten moet je snel uit je hoofd zetten natuurlijk. Maar toch...
Ik wilde nu weer iets weggeven maar het lukte niet er een blog over te schrijven. Kinderachtig en overgevoelig, ik weet het. Maar goed.... ik heb daarom iets anders bedacht. Misschien zijn er mensen die een zelfgemaakte ansichtkaart willen ontvangen? Lijkt je dat leuk? Ja? Ik wil er niks voor terug. Zie het gewoon als een dankjewel omdat je de moeite neemt om hier te komen lezen.
Stuur een e-mail met je adres naar tinekehendrikse@hotmail.com Vijf mensen krijgen een kaartje van mij. Met aandacht en liefde gemaakt. Dat beloof ik je. Een volgende keer probeer ik weer een weggever zoals ik dat deed op 10 augustus. Een mens moet ook niet meteen het koppie laten hangen als iets niet in een keer lukt,ha!

2 opmerkingen:

  1. mmmm....... ik denk dat ik die post gemist heb van jou :(( maar niet opgeven hoor dat zie ik hier ook wel eens. gewoon lekker doorgaan. Liefs Albèrtje

    BeantwoordenVerwijderen