dinsdag 2 oktober 2018

Knopen...

Zaterdag 15 september 2018. Ik heb heel veel verzamelingen. Al meerdere keren kwam dat hier ter sprake. Maar volgens mij vertelde ik niet eerder over de knoopjes verzameling? Ik weet het niet meer.  De bedoeling is dat ik langzaamaan een en ander weg ga doen. Dit keer zijn dat de knoopjes. Het is een hele klus om alleen al alles bij elkaar te zoeken en op tafel bij elkaar te zetten. Vandaag was een prima dag om dat eens te gaan doen. Eerst sorteerde ik alles op kleur. Daarna op soort binnen die kleur. Zo vond ik nog best veel kinderknoopjes. Zoals bijvoorbeeld deze lieveheersbeestjes (of kapoentjes zoals sommigen ze noemen) Zijn ze niet schattig? 


En wat te denken van deze schattige eendjes knoopjes? Zouden die niet heel leuk staan op een kledingstuk van een schattig klein jongetje of meisje? Vast wel toch? Ik heb ze vast gefotografeerd om ze op Marktplaats te koop aan te bieden. Maar ik wilde ze eerst even aan jullie laten zien. En jullie bedanken voor alle reacties op wat ik schrijf. Voor en achter de schermen. Of soms ook wel in real life als ik iemand ergens tegenkom.


De interactie maakt het leuk om te schrijven hier. Ik zag ook dat er een nieuwe volger hier bijgekomen is. Hoera! Wat leuk! Voel je welkom hier :-) Er komen rustiger tijden aan en ik hoop dan weer wat regelmatiger te kunnen schrijven. Want ik vind dat echt leuk om te doen. Ik ga nu eerst knoopjes op een kaartje rijgen. Net als vroeger. Heel vroeger dan hè want ik geloof dat dat tegenwoordig niet meer gedaan wordt. Ik doe het nog wel. Want wat moet ik anders met die verzameling incomplete kwartetspellen? ;-)) Dagdag!

2 opmerkingen:

  1. Wat een leuke knoopjes heb je! Inderdaad, vroeger zaten knoopjes op een kaartje, in de kringloop kom ik het soms nog tegen...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja dat klopt Elizabeth. Ik vind dat altijd zo fijn overzichtelijk. Je hebt ze dan meteen bij elkaar.

      Verwijderen