maandag 3 september 2018

Niet voor iedereen is de feestweek een feest...

Vrijdag 24 augustus. Dag vier van de feestweek. Het wordt drukker en drukker in het dorp. Werkelijk alles komt nu bij elkaar. Om aan te geven dat ik echt niet overdrijf, laat ik hier twee foto's zien van maar één van de vele feestlocaties. Deze ondernemer mocht zijn tent niet net als andere jaren in het centrum neerzetten en daarom week hij uit naar de sportvelden. We hoorden dit jaar dus niet alleen de muziek uit het centrum, maar ook van de andere kant. Een soort van stereo dus :-) Met het feestje van de buurjongens in de tuin. 


Ongelooflijk veel mensen waren op de been vandaag. Overdag om gezellig naar de braderie te gaan. Iedereen had flink zijn best gedaan en er was voor elk wat wils. Vooral de oliebollen, poffertjes, broodjes worst, hamburgers en weet ik allemaal nog meer, vonden gretig aftrek. Ook op de kermis was het druk. En ook daar kwam het nodige aan decibels vandaan. En even voor de eerlijkheid: deze foto's zijn niet van mij. Ik zag ze ergens langskomen on line. Brr nee zeg...voor deze muziek ben ik echt te oud.


Maar ook aan deze dag kwam (volgens velen) weer veel te snel een einde en zo rond de tijd dat de eerste mensen in de kassen aan het werk gingen, doken ook de laatste nachtbrakers hun bed in. Morgen de laatste dag en dan is het weer voorbij. Maar eerst vieren we nog het feestje van de verjaardag van de man.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten