dinsdag 4 september 2018

Breien en inhaken...

Dinsdag 28 augustus 2018. Ik had er al de hele week naar uitgekeken. Vanmorgen was het zo ver. Ik ruimde het huis op, zette de wasmachine aan het werk en pakte mijn handwerktas. Daar reed ik mee naar Den Haag. Of eigenlijk naar Loosduinen. VroegĂ»h hoorde Loosduinen bij het Westland maar tegenwoordig is het stadsdeel Loosduinen Gemeente Den Haag. We komen daar iets meer dan een maand bijeen bij Pluk! Den Haag met een paar gezellige meiden. We konden fijn buiten zitten, het was nog lekker warm. Dit keer op een andere plek want daar waar we anders zitten was nu de favoriete hang out voor wespen. Niet normaal zoveel er zaten. We hadden nu uitzicht op hangbuikzwijntje, geit en lammetjes. Ook leuk! En het rook er lekker landelijk. 


Alweer meldde zich een nieuw lid. Leuk! Een beginnende breister die gezellig haar zoontje van twee had meegenomen. Een uiterst innemend jongmens mag ik wel zeggen. Ofwel een schatje. Ook wel een echte knul want hij vond het geweldig om op hekken te klimmen en in de modder te spelen. Ik ben benieuwd of hij volgende week weer met zijn moeder mee komt. Ik hoop het van wel want ik vond hem erg leuk. En zijn mama ook trouwens. Het was weer een super gezellige ochtend en ik kijk nu al weer uit naar volgende week.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten