dinsdag 4 september 2018

Hoe nu verder...

Woensdag 29 augustus 2018. Nu Ik na lang nadenken heb besloten toch weer verder te gaan met mijn 'winkeltje' is het natuurlijk niet de bedoeling om terug te vallen in mijn oude fouten. Daarom besloot ik een soort van plan van aanpak te maken. Dat kan ik dan in geval van nood, paniek of anders er even bijpakken en denken.... oh ja..... zo had ik het ook al weer bedoeld :-) Een realistisch plan. Een praktisch plan. Ik wil de draad per september weer oppakken.


Deze week ga ik daarom gebruiken om deze kamer leeg te halen, schoon te maken, alle spullen kritisch te bekijken en uit te zoeken zodat ik straks met een schone lei kan beginnen. Vandaag ruimde ik de kamer leeg en zette alles zolang op de gang. De man die langsliep vroeg me op een gegeven moment of we gingen verhuizen :-)) Nee, dat nog niet zei ik maar wie weet.... wat niet is kan nog komen. Toen ik alles daar zo zag staan schrok ik er eigenlijk ook wel een beetje van. Het was best veel. Eerst alles maar schoongemaakt en wat mocht blijven heb ik meteen teruggezet. Morgen en volgende dagen ga ik alles verder netjes etaleren zodat het er weer fris en aantrekkelijk uitziet. Ik heb papier besteld, en zakjes. Tasjes liggen klaar en ook heb ik weer genoeg plakband. Niet alleen ga ik verder met het verkopen van een en ander op marktplaats maar ook zal ik via IG (naam: Het winkeltje van Tineke) een en ander gaan laten zien van wat ik maak en mensen ook daar de gelegenheid geven tot koop. Geen agressieve stalking want daar hou ik helemaal niet van. Zo af en toe zal ik het melden. Verder geen fritsefrats. Voor nu heb ik nog even genoeg te doen. Ik ga snel verder :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten