zondag 2 april 2017

Accessoires...

6 maart. Bij verkleedkleren horen natuurlijk ook accessoires. Zoals schoenen voor deftige dames. Schoenen met hakken dus. Liefst met glitters. En kettingen. Heel veel glimmende kettingen. Maar ook hoeden zijn altijd leuk om te dragen. En dan zijn daar de brillen. Ik had er alvast drie op voorraad. 


Het ronde brilletjes is een erfenis van jongste zoon. Oudste meisje vond het wel een grappig bloemetje zo op de voorkant. Ik heb haar nog maar niet verteld wat voor plantje het was. Dat komt over een paar jaar wel. De gele bril is denk ik ook van een van de jongens. Overgebleven van een feestje denk ik.
-
De zwarte kreeg ik vorig jaar letterlijk in de schoot geworpen. Middelste en ik waren op een dart-toernooi en achter ons zat een stel studenten. Ik vermoed dat een van hen zijn bril verloor tijdens het juichen. Ik heb het ze nog een paar keer gevraagd maar niemand reageerde. Het is een plastic bril en er zaten plastic 'glazen' in en het verlies zal daarom niet heel groot geweest zijn. Na afloop liet iedereen de bril liggen en zou hij weggegooid zijn. Daarom nam ik hem mee.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten