dinsdag 16 januari 2018

Wat eten we vandaag...

Al een poosje stond dit boek op mijn verlanglijstje. Nu ik weer enigszins op de been ben, kan ik zelf weer naar de boekwinkel hier in het dorp lopen en het inkijken, doorbladeren en daarna tot aankoop overgaan. Geen eerste druk dit keer (daar stonden nogal wat fouten in) maar inmiddels al een derde druk. Ik vind dit echt een aanrader. Goed, goedkoop eten. En lekkere dingen dat er in staan zeg. Ik ben er echt enthousiast over. Waarschijnlijk hebben jullie er al over gelezen of gehoord? 


Zo probeerde ik gisteravond (na jaren) Chili Con Carne. Met alleen maar verse producten. Het was een royale portie dus vandaag aten we het restje met een taco als lunch. Hartverwarmend lekker. Ik heb echt zo'n behoefte aan verwarmend eten deze tijd van het jaar. Want buiten is het niet best hier. Regen, hagel, harde wind maar gelukkig ook zo af en toe een beetje zon.
-
Armeluiseten door: Sylvia Witteman (columnist bij de Volkskrant en Linda)
Nicolaas Klei geeft wat wijntips bij de gerechten.
Uitgeverij:Nijgh en van Ditmar
Prijs: 9,99 euro

3 opmerkingen:

  1. Het klinkt alvast als heerlijke comfort food! Hier ook behoefte daaraan. Zeker na een dikke week koukleumen zonder verwarming... :-(

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat is precies het goede woord! Comfort food. Dat was het echt. Een week zonder verwarming? Oei dat is lastig zeg en zeker in deze tijd van het jaar. Ik leef met je mee.

      Verwijderen
  2. Heerlijk leesvoer ook, alles wat Sylvia Witteman schrijft!

    BeantwoordenVerwijderen