donderdag 11 januari 2018

Breien in Januari...











Zoals ik hier al verschillende keren eerder vertelde ben ik mijn resten garen aan het opmaken. Zo langzamerhand ontkom ik er niet aan om sommige kleuren te gaan combineren. Dat geeft soms een verrassend leuk resultaat. Niet al deze sjaals en cols of omslagdoeken werden in Januari gebreid. Sommigen weer wel. Maar ik dacht... weet je wat? Misschien is het leuk om ze allemaal bij elkaar te laten zien :-) Ik denk dat ik vanmiddag de laatste naalden aan mijn huidige sjaal zal breien. Die laat ik jullie dan t.z.t. zeker ook zien :-) Fijne donderdag! Dagdag! :-)

3 opmerkingen:

  1. dat ziet er mooi uit en eens even opruiming houden levert zo weer wat moois op

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Awesome blog, i always enjoy & read the post you are sharing!
    Thank for your very good article...!
    หนังไทย

    BeantwoordenVerwijderen