zondag 5 februari 2017

Weggever...

In mijn vorig blog schreef ik enthousiast over het boek hieronder op de foto. Toen ik nadacht over wat ik deze maand weg zou willen geven dacht ik eerst aan andere dingen maar niet leuk genoeg of nog niet klaar of... enz. Ik leerde ooit: als je iets weggeeft moet dat iets zijn wat je zelf graag zou willen krijgen. 


Daarom dit boek. Is het wat voor jou? Laat dan hieronder een reactie achter waarom jij het zou willen. Meedoen is voor iedereen, ook als je al eerder iets gewonnen hebt. Daar let ik niet op. Alle namen gaan in de denkbeeldige hoge hoed en er wordt een briefje uitgetrokken. In mijn blog van dinsdag zal ik de uitslag bekend maken.

2 opmerkingen:

  1. Hallo Tineke, Ik had her nr van je boek al genoteerd om het te kopen maar nu je het gaat verloten wil ik een kansje wagen om dit boek met zoveel positieve inspiratie te bemachtigen,lieve groetjes, Ella

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een mooie weggever Tineke! Ik denk dat het bij Ella op de goede plek is ;-)

    BeantwoordenVerwijderen