zondag 5 februari 2017

Weggever van de maand

In januari nam ik me voor om elke maand iets weg te geven. Omdat geven zo leuk is. En dat zou ik dan doen op de eerste zaterdag van de maand. En dat is het voor mij nu even. Ik ben nog steeds aan het inhalen en bijna bij want in het echie is het vandaag zondag. Valt best mee toch? Ik mijn vorig blog schreef ik enthousiast over het boek hieronder op de foto. Toen ik nadacht over wat ik deze maand weg zou willen geven dacht ik eerst aan andere dingen maar niet leuk genoeg of nog niet klaar of... enz. Ik leerde ooit: als je iets weggeeft moet dat iets zijn wat je zelf graag zou willen krijgen. Zoiets, ik weet het niet precies meer. Volgens mij zei mijn vader dat ooit toen ik klein was. Ik zal het hem nog eens vragen. 


En daar kwam ineens dit boek op-poppen. Het lag nog op mijn werktafel, dus zo heel diep dacht ik ook weer niet. Ik ga dit boek weggeven. Is het wat voor jou? Laat dan hieronder een reactie achter waarom jij het zou willen. Meedoen is voor iedereen, ook als je al eerder iets gewonnen hebt. Daar let ik niet op. Alle namen gaan in de hoge hoed en er wordt een briefje uitgetrokken. Zo gaat dat hier. Wel zou ik het leuk vinden als je mijn blog gaat volgen maar dat is geen Must hoor. Voel je alsjeblieft niet verplicht! In mijn blog van dinsdag zal ik de uitslag bekend maken. Fijn weekend verder! Dagdag!

2 opmerkingen:

  1. Hallo Tineke, Ik had her nr van je boek al genoteerd om het te kopen maar nu je het gaat verloten wil ik een kansje wagen om dit boek met zoveel positieve inspiratie te bemachtigen,lieve groetjes, Ella

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een mooie weggever Tineke! Ik denk dat het bij Ella op de goede plek is ;-)

    BeantwoordenVerwijderen