vrijdag 1 januari 2021

Happy New Year

Hallo lieve mensen. Daar ben ik weer! Via een soort van U bocht constructie kan ik tijdelijk e.e.a. op mijn blog schrijven. ik hoop dat me dat lukt. De toetsen op mijn telefoon zijn heel klein en ik zie geen beeld van een foto. Ik moet ook handmatig de hoofdletter intoetsen aan het begin van elke zin. Dat ben ik ook al heel lang niet meer gewend. Via mijn laptop krijg ik het blog niet meer te zien. Ik zal hulp nodig hebben van een handig computertype ben ik bang. Wat een jaar hebben we achter de rug zeg. Lieve help! En nu in het nieuwe jaar is het allemaal nog niet voorbij ben ik bang. De lockdown houdt nog wel even aan. Toch ben ik hoopvol aan het nieuwe jaar begonnen en hoop dat jullie dat ook doen. Ondanks alles. We worden uitgedaagd en op de proef gesteld maar is dat ook niet meteen een mooie gelegenheid om andere wegen te zoeken? Nieuwe dingen te ontdekken? Om uit de sleur van alle dag te stappen? Een van de dingen die ik weer ga oppakken is het werken in mijn journal/dagboek. Daar had ik nou echt weer zin in. En ik had ook weer zin om hier te schrijven. Wie weet... Voor nu alvast een heel Gelukkig Nieuwjaar.

3 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat je dit weer oppakt! Ik lees het met zoveel plezier! Je doet me glimlachen omdat je zo hoopvol schrijft. Ik ga met je mee daarin. Want... #houdmoed #houdvol #heblief
    DagDag

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het was geen fijn jaar, maar we gaan vol goede moed verder.
    Een goed en gezond Nieuwjaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik had je al even gemist maar ik zie dat dat wel klopt. Fijn dat je terug bent. Nee geen fijn jaar maar we hopen op een betere toekomst en een beter jaar. Liefs Albèrtje

    BeantwoordenVerwijderen