woensdag 27 januari 2021

Lief dagboek...

In mijn vorig blogje liet ik julllie het boekje zien waar ik in ga werken. Inmiddels is het al bijna vol want de maand Januari is al best ver gevorderd, maar ik heb nog een en ander in te halen hier natuurlijk. Geeft niks want ik vind schrijven heerlijk. Maar voor ik verder ga.. Albèrtje het lukte me niet bij jou op je blog te reageren. Bij jou Elisabeth lukte het ook pas de tweede keer. Ik ga zien wat er aan de hand is en het proberen op te lossen. De foto's die ik zelf plaats kan ik ook alleen maar in letters zien, niet als plaatje, dus voorlopig zet ik gewoon één foto bij elk bericht. Goeie oefening voor mezelf ook, haha. Less is more toch?
Afijn, terug naar het plaatje van vandaag. Dit is dus de eerste pagina in het dagboek. Het is nogal een eclectisch geheel geworden. Alle pagina's zijn van zichzelf al kleurrijk en ik voegde daar nog wat kleur aan toe.mDe ondergrond bestond uit roze witte strepen. Daar plakte ik een strook met roze en witte driehoeken overheen aan de linkerkant. Ook stonden er nog wat rozen op. Ik denk ooit uitgeknipt uit een Daphne's Diary tijdschrift. Het kaartje met het roodborstje vond ik wel passend. Ze vliegen af en aan hier in de tuin. De pocket is gemaakt van een karton van, volgens mij een stuk verpakking van een doos, beplakt met gezellige uitgeknipte papiertjes. Op de achterkant van het roodborstjes kaartje heb ik wit papier geplakt en daar mijn verslag van de eerste dag van het jaar opgeschreven. Met elkaar vind ik het er best gezellig uitzien.

1 opmerking:

  1. Wat mooi! Het begint meteen te kriebelen bij me ...
    Ik snap ook niet waarom het reageren niet (meteen) lukte. Daar kan ik je helaas niet mee helpen!

    BeantwoordenVerwijderen