woensdag 25 januari 2017

Handlettering op zondag eh op woensdag

Het was mijn goede voornemen om hier elke dag wat te schrijven. Maar toen moest ik naar de tandarts (heen en terug drie uur rijden), ging ik daarna even bij mijn vader langs (en bleef ik veel te lang hangen), de dag erna had ik gewoon pijn van het vele autorijden. Zaterdag was er algehele malaise (dat heb je wel eens) en zondag kregen we heel erg leuke visite die ook weer veel langer bleef dan vooraf bedacht. Zo langzaamaan ga ik alles inhalen. Waarom schrijf je niet vooruit, vroeg iemand me. Gek hè, maar dat vind ik heel lastig. Ik schrijf het liefst in de flow van het moment. Inhalen dus.


Niet geforceerd maar gewoon omdat ik het hier zo leuk vind en zo blij ben als ik zie dat de bezoekersaantallen echt gaan stijgen nu. En nog leuker vind ik het hier als je een reactie achterlaat. Zodra ik weer een beetje bij ben, kom ik gezellig bij jullie op blog visite om te lezen en zal dan zeker een reactie achterlaten. Tot dan!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten