donderdag 19 januari 2017

De winkel/ Het winkeltje

Zo af en toe ga ik hier vertellen over mijn 'winkeltje" Vandaag is zo'n dag. Ik zal proberen elke keer een andere productgroep (wat klinkt dat deftig) te behandelen. Vandaag zijn dat de omslagdoeken. Ik heb hier een overzicht van de beschikbare kleuren. Het patroon is steeds hetzelfde. Als ik ze zo bij elkaar zie, word ik er toch best een beetje blij van. Al die warme wolletjes nu het buiten zo koud is :-)


Ze zijn lekker royaal om om de schouders te slaan. Je kunt ze ook met de punt naar voor dragen. Dat doen jongere mensen meestal. Ik heb er al verschillende aan scholieren verkocht en zo af en toe (vanmorgen) kom ik die meiden tegen. Ze zijn er nog steeds blij mee en roepen dat dan ook vanaf de weg. Zo leuk! Voor meer info over de sjaals mail je tinekehendrikse@hotmail.com Ik vertel je dan meer over de prijs, de grootte, het garen, verzenden, ophalen enz. Ik ga snel naar buiten om mijn auto te ontdooien want ik ga vanmiddag op reis. 5 (!) zakken met spullen voor de kringloop wegbrengen. Een kofferbak vol. Wat ruimt dat lekker op zeg! De wolletjes blijven hier hoor :-) Fijne dag!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen