maandag 24 oktober 2022

Ik deed heel lang niks met...

Het kan wel een meer dan een jaar geleden zijn dat ik iets deed met de PhotoGrid app op mijn telefoon. Maar nu heb ik het stof er af geblazen om alle foto's te laten zien van het boekje wat ik voor R maakte. Het liefde is... boekje.
Er waren zoveel bladzijden om te laten zien dat ik het een beetje toegankelijker moest maken want anders had ik jullie er volgend jaar nog mee lastig gevallen. En dat is natuurlijk niet de bedoeling. Daarom de groepsfoto's. Bekijk de plaatjes maar, het wijst zich vanzelf. Je kunt op de foto klikken om alles wat beter te zien.
En terwijl jullie kijken zal ik wat vragen beantwoorden. Verkoop ik deze boekjes in mijn winkeltje? Zeker doe ik dat. Werk ik op bestelling? Dat doe ik niet meer. In het verleden is dat een paar keer niet goed uitgepakt en bleef ik achter met een heel naar gevoel. Heel heel soms maak ik een uitzondering zoals dit keer.
Er zijn boekjes genoeg om uit te kiezen en in allerlei kleuren ook. Momenteel werk ik aan een serie in pompoenkleur oranje. Super om te doen. Ik hoef maar uit het raam van mijn werkkamer te kijken om geinspireerd te raken/blijven. Een van de buurvrouwen dacht dat ik boekjes voor het a.s. Wk voetbal aan het maken was. Vond ik wel grappig. Na de oranjeboekjes ga ik nadenken over kerst. Het eerste marktje is alweer in November. Poeh!
Er was een vraag of ik een website heb waar de dingen die ik maak te zien zijn. Het antwoord is nee. Ik doe ook niet aan FB of Twitter. Er zijn nog wel accounts volgens mij maar daar doe ik niks meer mee. Het zijn simpelweg niet mijn mediaplatforms. Wel heb ik een Instagram pagina. Het winkeltje van Tineke. Daar laat ik af en toe eens van me horen. Verwacht er niet teveel van hoor!
En dan de laatste vraag: Zou je willen overwegen om de reactiemodus weer aan te zetten? Daar ga ik over nadenken. Een van de redenen waarom ik hem heb uitgezet is dat ik me, als mensen bij mij een reactie achterlaten, ik me 'verplicht' voel dat ook bij hen te doen. En dat schiet er vaak bij in. Te veel werk, te druk, vergeten enz enz. En nu weet ik wel dat men dat misschien helemaal niet verwacht maar ja... zo werkt dat niet in mijn hoofd. Ik twijfel dus. Goed, inmiddels is het boekje door jullie bekeken en kan er een strik om. Figuurlijk dan want dat deed ik al eerder. R kreeg het boekje voor haar verjaardag en was er heel blij mee. Ze kwam me met een dikke knuffel en een grote glimlach bedanken, de schat. Tot een volgend blog. Dagdag!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten