zaterdag 22 oktober 2022

Liefde is...

Jullie kennen vast wel die lieve kleine tekeningen van Kim Grove. Je komt ze overal tegen. Op kalenders en zo en in de Telegraaf. Lees maar eens wat meer over de achtergrond van de tekeningen. Echt een leuk verhaal. Nu weten mensen die hier al langer lezen dat ik dol ben op de liefde. Getrouwd met mijn high school sweetheart en samen met hem prachtige kinderen gekregen. Ooit een heel bijzondere liefde mogen meemaken met iemand die helaas niet meer hier bij ons is op aarde maar hij woont nog steeds in een heel speciaal kamertje in mijn hart. Mijn vader, de rest van de familie... ik ben dol op ze. Ach, eigenlijk ben ik een heel erg bevoorrecht mens en daar ben ik me altijd en overal bewust van.
Om de liefde te vieren kreeg R dit boekje voor haar verjaardag. Op de voorkant een grote verjaardagstaart omdat ze 75 geworden is. Ze is behalve dol op de liefde ook dol op roze. Haar man had me een paar weken daarvoor een stapeltje uitgeknipte plaatjes gegeven met het verzoek er iets van te maken.
Ik laat jullie de eerste bladzijden zien. Ik wilde niet alleen liefde is... plaatjes maar ook hier een daar wat anders. R houdt ook van mode en de natuur. In het boekje met de barbie voorop zitten wat liefdes plaatjes geplakt.
De volgende plaatjes wijzen zich vanzelf. De ronde stickers waren allemaal opgebruikt en daarna plakte ik het restant op een roze vel papier. Daarna tekende ik er bloemen in.
Het zijn van die simpele dingetjes. Ze spreken voor zich en toch zijn ze zo bijzonder. Hier en daar schijnt het krantenpapier door maar dat is alleen bij de foto's. In het echie viel het mee. Nou, geniet maar lekker verder.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten