woensdag 29 maart 2017

Invulling

Op de een of andere manier had ik drie blogs nodig om te komen waar ik nu ben. Het lukte niet om alles in één keer op te schrijven. Mijn hoofd was te vol met verdrietige, mooie, gelukkige, superfijne, ellendige en ook gewone dingen. Op de foto hieronder zie je alle stukjes van de puzzel. In het eerste deel legde ik de hoeken, daarna de zijkanten, de stukken met de rechte kanten en nu mag de rest ingevuld gaan worden. Oorspronkelijk, als ik gewoon elke dag was blijven schrijven, zou ik dit bericht geschreven hebben op donderdag 2 maart en zou ik wat verteld hebben over een nieuw artikel in mijn winkeltje-aan-huis maar dat kan ook wachten wat mij betreft. Er zijn zoveel dingen gebeurd dat ik alleen nieuwe enveloppen maakte. En een bestelling opkikkertjes. Oh en heel veel, echt heel veel gehaakte hartjes, voor een bruiloft. Ik zag er foto's van. Het zag er erg leuk uit. Verder deed ik qua winkel niet veel. 



Wel begon ik alvast met het opzoeken van leuke spulletjes voor de week die komen ging. Het zou een feestweek worden want de kleindochters zouden komen logeren. Ze zijn dol op knutselen en gezien het tempo dat ze er op na houden vergt dat wel e.e.a. aan voorbereiding. Ik deed dus hier en daar vast wat dozen open om te weten wat waar was. Dozen met kleurrijke inhoud. Zoals de puzzelstukjes hierboven op de foto. Lapjes vilt, knijpers, gekleurd papier, lijm, stickers, schoolbord, krijt, veertjes, kralen, wol en nog veel meer. Tijdens het open en dichtdoen van de dozen borrelt het ene na het andere leuke idee op. Soms voeren we ze uit, soms doen we heel andere dingen. Dit keer regende het de hele week en voerden we alles uit. Ik zal jullie er later van laten zien. Terwijl ik dit schrijf moet ik weer grinniken om wat we allemaal deden. Alles stukjes van de puzzel vielen precies op zijn plek maar voordat de dames kwamen moest er iets anders gebeuren. Ook daarover later meer.

1 opmerking:

  1. Wat een heerlijke week moet dat geweest zijn. Knutselen met geliefde kleintjes is heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen