dinsdag 3 juli 2018

In de tuin...

Dinsdag 19 juni 2018. Wat groeit alles lekker in de tuin met dit mooie weer. Niet alleen groeien de planten (lees: stokrozen) hard maar ook het onkruid groeit als een jekko. 


Hoewel onkruid.... als je goed kijkt is het geen onkruid maar zijn het zaailingen van de stokrozen, de papavers en de klaprozen. Ze zijn er lastig tussenuit te peuteren maar als je een beetje wiebelt met je aardappelsnijmesje dan lukt het wonderwel. Ik gooi ze gewoon in de border. Daar mogen ze verder groeien als ze daar zin in hebben.


Hebben jullie ook zoveel last van mieren dit jaar? Ik heb er nog nooit zoveel gehad. Of zou het te maken hebben met de azijn waarmee ik de steentjes bespuit?


Na gedane arbeid is het goed rusten. Ik heb de stoel zo gezet dat ik tijdens het koffiedrinken uit kan kijken over mijn mooie straatje :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten