donderdag 19 juli 2018

Een dag als vele anderen behalve...

Woensdag 18 juli 2018. Er gebeurde niet veel vandaag. Ik maakte schoon wat ik schoon wilde maken. Ik ruimde op wat ik op wilde ruimen. Maakte de man blij door weer schoongestreken overhemden in de kast te hangen. Ik verkocht (best veel) op Marktplaats en pakte dat netjes in. Daarna bracht ik het naar het postagentschap. Ik liep over de markt en kocht wat boerenkaas uit het groene hart bij de aardige kaasmeneer. Oh en wat sperziebonen. Ik vind die toch zo lekker! 


Het was eigenlijk best een fijn dagje waarin ik dingen deed die al een poosje lagen te wachten. Zo had ik al een paar keer de vraag gekregen hoe je mijn blog kunt volgen. Ik heb daar eens naar gekeken en volgens mij kan dat nu. Misschien dat iemand het wil proberen. Het staat rechts boven. Ik hoop dat het lukt en zo niet, dan kijk ik er nog eens naar ;-) Je kunt me altijd een mail sturen: tinekehendrikse@hotmail.com. Hebben jullie het fijn gehad vandaag? 

3 opmerkingen:

  1. ik volg.... maar waarom mijn profiel foto er niet op staat ik heb geen flauw idee maar goed je moet het met een onbekend hoofd doen en hoera ik ben volger nr 1

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou Tineke, hier is je 2e volger.
    Groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen