zondag 13 mei 2018

Iets beter...

Donderdag 3 mei. Ik voel me vandaag iets beter gelukkig. De rugpijn is bijna weg. Alleen een laatste restje onderin maar daar gaat de therapeute vandaag nog een keer naar kijken. Niet alleen is de therapeut volkomen verschillend van de vorige (ook qua behandeling) . Ook het gebouw is totaal anders en ook is er een verschil met het maken van afspraken. Bij de vorige kreeg ik een kaartje. En dat kaartje raakte ik steeds kwijt. Meestal vond ik het snel terug tussen alle papieren op mijn tafel maar toch....


Nu krijg ik een berichtje via de app. Een dag voor de afspraak word ik er aan herinnerd en op de dag zelf krijg ik een uur voor de afspraak nog een berichtje. Hoe fijn is dat !! Eerst was de knie aan de beurt en daarna de rug.


Aan het eind mocht ik nog weer even fietsen. Lekker alleen in de fijne lichte ruimte. Via een spiegel kan de therapeute me in de gaten houden maar toch alvast de volgende patiƫnt behandelen. Ik zwaai even als ik me afmeld. Super geregeld. Het voelde zo goed dat ik nog even een bezoekje aan de kringloopwinkel bracht ;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten