woensdag 3 januari 2018

Wit...

Sneeuwwit. Niet met kerst maar even daarvoor...
Maagdelijk wit...
Ral 9010 wit. De kleur van mijn huis...
Het wit van de onschuld...
Eetcafé de witte in het dorp hier verderop...
De achternaam van mijn vroegere buurman; de Wit...
Witte tanden...
Witte zwangere schapen... ik zag ze nieuwjaarsdag...
Witte champignons in de aanbieding bij de supermarkt...
Witte shutters voor de ramen...
Witte boompjes van hout in de vensterbank...
Een witte stekkerdoos...
Witte kaarsjes...
Een witte keukenweegschaal...
Een wit schrijfblok.. 
en zo kan ik nog wel even doorgaan als ik dat wil. Ik hoef maar om me heen te kijken.


Als ik de maand Januari een kleur zou mogen geven, zou dat de kleur wit zijn. Nu weet ik ook wel dat wit eigenlijk niet echt een kleur is, maar stel dat... :-))

8 opmerkingen:

  1. ja voor mij is januari ook wit, ik ga morgen de sneeuwtafel klaar maken dat hoort echt bij januari

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ben benieuwd naar je sneeuwtafel. Hij wordt vast mooi.

      Verwijderen
  2. Leuk om te lezen en te bekijken mijn schelpenkrans zou er helemaal bij passen hihi!
    fijne dag,
    groetjes van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Marijke, dat dacht ik ook toen ik je krans zag :-)

      Verwijderen
  3. Wat grappig opeens zie ik jou op mijn blog.....je blog hete vroeger toch anders of vergis ik me.....heb even gestruind op je blog maar leuk!....ik ga je volgen hoor....ik herken je foto nl.....nou gezellig kom zeker gauw terug ...fijne dag liefs Ria x ❤️

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Ria, zo vind je elkaar (soms met een omweg) weer terug :-)

      Verwijderen
  4. Zo voelt het voor mij ook. Januari is wit en het voelt goed.

    BeantwoordenVerwijderen