vrijdag 5 januari 2018

Geen verbinding...

En toen was er geen verbinding met het wereld wijde web. Even was ik geïrriteerd maar al snel legde ik me er bij neer en ging wat anders doen. Ik bracht wat tijd door in de keuken. Ik ruimde wat op. En daarna zocht ik een mooie CD en terwijl ik daarnaar luisterde, haakte ik aan deze sjaal. 


Een simpel patroon waar je niet bij na hoeft te denken. Het garen zorgt zelf voor het levendige effect. Zo kon ik de gedachten wat laten dwalen. Van niks naar nergens. Het was fijn off line te zijn. Misschien moet ik er maar een gewoonte van maken. Eén dag in de week. Geen tv, geen social media maar in plaats daarvan een mooi boek, een goed gesprek, mooie muziek en een handwerk waarbij je de gedachten kan laten gaan. En dan maar zien wat er gebeurt. Een interessante gedachte nietwaar?


4 opmerkingen:

  1. Voor even is het heerlijk geen verbinding met het www maar laatst was onze computer stuk en dan merk je dat je tegenwoordig best veel dingen moet regelen via de computer. Maar zo’n dagje is wel leuk en je hebt er wat leuks mee gedaan. Mooie sjaal in een mooie kleur en lekker warm. Ik wens je een gezond, liefdevol en creatief 2018.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Je hebt gelijk, het moet niet al te lang duren dat off line zijn. Of laat ik het beter zeggen: het zou je eigen keuze moeten zijn :-)

      Verwijderen
  2. I really like you post good blog,Thanks for your sharing.

    หนังเกาหลี

    BeantwoordenVerwijderen